Ostatni dzień sprzedaży tańszych stoisk na SCF 2019 Exhibition & Awards

scf-2018-targi

Kończy się I etap sprzedaży stoisk na wiosenną edycję Shopping Center Forum 2019 Exhibition & Awards. W puli pozostało już tylko kilka wolnych miejsc. Można je zarezerwować i kupić w promocyjnej cenie tylko do 9 listopada.

Najbliższa edycja Shopping Center Forum 2019 Exhibition & Awards odbędzie się 9 kwietnia 2019 r. na stadionie Legii Warszawa. Organizatorem SCF jest Evigo.com – wydawca miesięcznika Shopping Center Poland Magazine i portalu Retailnet.pl.

Wśród partnerów i wystawców SCF 2019 są już m.in. Echo Investment, Immofinanz, EPP, Gemini Holding, Starbucks, Neinver, Saller, Mallson, Napollo, Nuvalu, Amrest, TREI, Master Management, Hosso, JLL, Schwitzke-Górski, WES Expert czy Kloepfel Consulting.

SCF: biznes, wiedza, zabawa

W wiosennej edycji Forum weźmie udział przynajmniej 1500 uczestników, a wśród nich przedstawiciele ponad 450 sieci handlowych. Wyjątkowość SCF polega na tym, że w jednym czasie i miejscu jest cały rynek. Oprócz stoisk wystawowych w przestrzeni Forum znajdzie się kilkaset miejsc do spotkań biznesowych.

Poza funkcją targową i biznesową, Shopping Center Forum to także miejsce wymiany doświadczeń i budowania wiedzy na temat najnowszych trendów w branży retail. Przez cały dzień duża multimedialna scena oddana będzie w ręce partnerów merytorycznych, którzy przedstawią najnowsze trendy, raporty i analizy rynku.

Nieformalne otwarcie Forum dokona się już 8 kwietnia podczas Welcome Mixer, w którym weźmie udział około 300 osób. Ostatnim akcentem Forum będzie After Party w klubie Hard Rock Cafe przy Złotych Tarasach. Ten wieczór będzie miał dużo większą frekwencję. W ubiegłych latach było to ponad 500 osób.

Retailers’ Awards kulminacyjnym punktem SCF

Tradycyjnie już kulminacyjnym punktem programu wiosennej edycji Shopping Center Forum będzie ceremonia wręczenia statuetek Retailers’ Awards. Laureatów wyłoni Jury, które tworzą eksperci z największych firm doradczych (CBRE, Colliers International, Savills, Cresa, BOIG, Pro Value, JLL, Cushman & Wakefield, Knight Frank i Mallson) oraz laureaci poprzednich edycji Retailers’ Awards w kategorii Best Manager of the Year.

Na początku grudnia 2018 odbędzie się posiedzenie Jury, którego zadaniem będzie wskazanie nominacji do nagrody w 9 kategoriach: New Retail Concept&Design of the Year, The Best Pop-up Store of the Year, Omnichannel Retailer of the Year, Fashion Newcomer of the Year, F&B Newcomer of the Year, Other Newcomer of the Year, The Best Expansion Retailer of the Year, F&B Expansion of the Year, i nagroda główna The Best Retailer of the Year. Zgodnie z regulaminem konkursu dokonując nominacji Jury działać będzie na zasadzie consensusu.

Do końca listopada sieci handlowe, które chcą wziąć udział w konkursie mogę przesyłać swoje prezentacje na adres: w.wojnowski@evigo.com

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY