Z Bostonu do Warszawy. New Balance wprowadza nowy koncept salonów

Amerykańska marka New Balance zaprezentowała pierwszy w Polsce salon w aranżacji wizualnej nazwanej Metropolitan Concept. Nowo otwarty salon znajduje się w warszawskim centrum handlowym Atrium Promenada i zajmuje powierzchnię 220 mkw. To już 53. lokalizacja New Balance w kraju.

– New Balance Metropolitan Concept jest największym sklepem kolekcyjnym marki w Polsce, nie wliczając punktów outletowych. Na pewno będziemy otwierać kolejne sklepy w tym koncepcie. Planujemy również powiększać i modernizować istniejące salony, w zależności od potencjału miejsca. W ten sposób w kluczowych lokalizacjach i flagowych sklepach, przedstawimy nowe kategorie sportowe, których do tej pory nie oferowaliśmy w danych miastach, a nawet w kraju – mówi Retailnet.pl Dawid Zyskowski, dyrektor punktów sprzedaży detalicznej w firmie Tarmax, która odpowiada za rozwój marki New Balance.

New Balance łączy tradycję z nowoczesnością

Miejski, niezależny styl. Doskonałe dopasowanie do stopy. Zaawansowane technologie. Jednocześnie – daleko sięgająca tradycja. Już od 1906 roku, kiedy powstał New Balance, marce przyświecały i towarzyszyły właśnie te wartości. Od butów przez odzież codzienną i sportową, kurtki, aż po akcesoria – pełna gama oferowanych produktów o najwyższej jakości, to znak rozpoznawalny firmy pochodzącej z Bostonu. Ponad 110 lat później firma kontynuuje swoje działania z taką samą innowacyjnością, fantazją i starannością, czego przykładem jest nowo powstały salon sprzedaży New Balance w Atrium Promenada w Warszawie. Wyjątkowy, ponieważ wprowadzający jako pierwszy do Polski nową stylizację sklepów marki New Balance.

Salon New Balance Metropolitan Concept

W salonie New Balance, gdzie do tej pory panowały elementy drewniane i ciepłe kolory, teraz pojawi się stal, surowy beton oraz stonowana kolorystyka. Stylizacyjne nawiązania do największych metropolii świata oraz znacznie bardziej atletyczna i sportowa charakteryzacja stoisk to kluczowe elementy nowej wizji sklepów, nazwanej Metropolitan Concept.

Należy też wspomnieć o zupełnie nowej strefie VIP z ikonicznymi produktami MADE z limitowanych edycji US oraz UK, która jeszcze bardziej będzie podkreślać ich wyjątkowość. Od teraz będą one prezentowane bezpośrednio obok siebie, w jeszcze bardziej zindywidualizowanych przestrzeniach.

53 salony New Balance w Polsce

Firma New Balance powstała w 1906 roku w Bostonie. Jedna z największych producentów obuwia i odzieży sportowej oraz lifestyle’owej na świecie. Od początku nadrzędnym wyzwaniem i celem marki było stworzenie butów idealnie dopasowanych do stopy, czego efektem jest oferowanie swoim klientom różnorodności w profilach oraz szerokości produkowanych butów biegowych. Partner m.in. klubu piłkarskiego Liverpool oraz najbardziej uznanych maratonów na świecie – w Nowym Jorku oraz Londynie.

Za rozwój marki New Balance w Polsce odpowiada firma Tarmax. Obecnie na terenie kraju działają 53 sklepy New Balance, w tym 5 franczyzowych i 11 outletowych.

Salon New Balance Metropolitan Concept
Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY