Douglas rozpoczyna realizację nowej strategii marki

Douglas, jedna z wiodących firm w sektorze beauty, zaprezentowała nowy wizerunek marki w 17 krajach Europy. Kluczowe elementy najnowszej strategii to nowe logo, nowa misja firmy i nowa koncepcja komunikacji wizualnej. W ramach strategii #Forwardbeauty, stworzonej przez Tinę Müller, CEO Douglas Europe, ponad 2 tysiące perfumerii w Europie oraz wirtualne kanały sprzedaży zyskują nowy wygląd.

– Dzięki nowej strategii zapewnimy doskonałą widoczność modernizacji sieci Douglas. Rynek produktów do pielęgnacji urody szybko się zmienia, a Douglas jest głównym motorem tych zmian. W ostatnich miesiącach dokonaliśmy znacznych inwestycji w rozwój, aby wzmocnić naszą wiodącą pozycję na rynku europejskim oraz rozszerzyć naszą działalność. Dzięki nowej strategii marki modernizacja sieci Douglas będzie tak doskonale widoczna jak nigdy dotąd, a to kluczowy punkt naszej strategii #Forwardbeauty – Tina Müller, CEO Douglas Europe.

Logo Douglas – tradycyjny wygląd i nowoczesna estetyka

Od teraz perfumerie stacjonarne oraz sklep internetowy douglas.pl zyskują nowy wizerunek. Do końca 2019 roku ponad 2 tysiące perfumerii Douglas w Europie otrzyma nowe logo i odmieniony wystrój.

Nowe logo, zaprojektowane przez Peter Schmidt Group w Hamburgu, łączy tradycyjne wpływy i nowoczesną estetykę. Pozostawiono najbardziej charakterystyczny element dotychczasowego logo Douglas, czyli miętowy kolor. Dzięki temu marka nie straciła na swej rozpoznawalności, a jednocześnie możliwa była całkowita metamorfoza typografii. Nowe logo podkreśla siłę i pewność siebie. Przenikające się litery ‚D‘ i ‚O‘ to wyraz bliskiej relacji z klientami Douglas.

Nowa koncepcja komunikacji wizualnej to ważny element nowej strategii marki Douglas. Słynny fotograf Peter Lindbergh uwiecznił na czarno-białych fotografiach naturalne piękno nowych ambasadorów marki takich jak Cara Delevingne, Amber Valletta, Alexa Chung, Lineisy Montero, Jon Kortajarena oraz międzynarodowa influencerka Caro Daur. Również tutaj położono akcent na indywidualne piękno i autentyczność. Fotografie wykonane w ramach kampanii zmieniły wygląd perfumerii Douglas, stron internetowych i innych kanałów dystrybucji. Nowa strategia marki Douglas jest realizowana krok po kroku. W sumie firma Douglas zainwestuje kilkadziesiąt milionów euro.

Douglas w Europie

Douglas jest jedną z wiodących firm w sektorze beauty w Europie. Posiada ponad 2,5 tysiąca perfumerii i szybko rozwijające się sklepy internetowe w 19 krajach Europy. W roku obrotowym 2016/17 firma osiągnęła sprzedaż na poziomie 2,8 miliarda euro. Każdego dnia ponad 20 tysięcy pasjonatek urody dokłada wszelkich starań, aby podkreślić piękno klientów i tym samym ich
uszczęśliwić. Douglas posiada w swojej ofercie około 35 tysięcy wysokiej jakości produktów perfumeryjnych, kosmetycznych oraz do pielęgnacji skóry.

Douglas Polska to największa sieć perfumerii w Polsce. Posiada 132 sklepów w najlepszych centrach i galeriach oraz przy prestiżowych ulicach handlowych. Szczególne miejsce na mapie perfumerii zajmuje Douglas House of Beauty w warszawskiej Arkadii – największa perfumeria w Polsce, o powierzchni 1,2 tys. mkw.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY