OTCF z nowym salonem 4F w Galerii Mokotów

Wnętrze nowej przestrzeni 4F ma podkreślać sportowy charakter marki. Jego minimalistyczna architektura i industrialne materiały tworzą tło do ekspozycji kolekcji 4F, 4F Junior oraz 4FPROteam. Koncept wnętrza podąża za dynamicznym rozwojem kolekcji, której produkty są nowoczesne i wyposażone w wiele nowych technologii.

 Powierzchnia zmodernizowanego sklepu 4F w Galerii Mokotów nie uległa zmianie, ale licznym zmianom poddano design sklepu, stosując wiele nowych rozwiązań zarówno na poziomie zastosowanych kolorów jak i materiałów:

Nowe wnętrze

– Zmiany, które z każdym miesiącem wdrażamy w sklepach, w różnych lokalizacjach, to konsekwentne realizowanie przyjętej strategii. Prace nad wyglądem sklepu to efekt kooperacji różnych działów naszej firmy. Staramy się odpowiadać na potrzeby klientów i oferować im co raz lepsze rozwiązania. Chcemy również udostępniać im nowe technologie, stosowane w naszych produktach i zwracać uwagę na takie linie – mam na myśli zarówno kolekcje specjalne, olimpijskie, ale i naszą nową linię 4FPROteam – mówi Małgorzata Gabryś, Dyrektor ds. Inwestycji i Rozwoju, OTCF.

W salonie 4F obok stałej kolekcji marki powstanie strefa 4FPROteam. To ubrania dla amatorów, profesjonalistów, którzy mają większe wymagania i szukają produktów bardziej zaawansowanych. Pozostałe strefy w sklepie tworzą linie: sportowa i sportstylowa. Na oddzielnej ścianie została również wyodrębniona kolekcja sportowego obuwia.

Salon 4F w Galerii Mokotów

Spółka OTCF

OTCF specjalizuje się w sprzedaży odzieży sportowej oraz akcesoriów dla konsumentów i sportu zawodowego. Ideą OTCF jest łączenie kompetencji, technologii świata sportu ze światem stylu i mody. OTCF tworzy produkty, które noszą zawodowi sportowcy, a także amatorzy oraz pasjonaci aktywności fizycznej. Firma stale udoskonala ofertę, realizuje także ekspansję na rynki zewnętrzne.

OTCF promuje zdrowy tryb życia, jest partnerem i organizatorem wydarzeń sportowych. Ściśle współpracuje z Komitetami Olimpijskimi, Związkami Sportowymi, aktywnie wspiera indywidualnych sportowców. Współpraca 4F i Polskiego Komitetu Olimpijskiego trwa nieprzerwanie od 2008 roku. Obecnie marka wspiera 6 komitetów – polski, chorwacki, łotewski, serbski, macedoński i grecki.

OTCF w swoim portfolio oprócz 4F ma również sportową markę Outhorn, a także multibrandowe sklepy sportowe 4Faces.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY