Włoska marka Rifle znowu w Polsce

Włoska marka Rifle

Agencja GPoland powiększyła portfolio o kolejny, kultowy brand – Rifle i tym samym stała się wyłącznym przedstawicielem marki na polskim rynku.

W tym roku ta włoska marka denimowa obchodzi już 60. rocznicę powstania. Bracia Giulio i Fiorenzo postanowili założyć ją, po wizycie w fabryce denimu w Cone Mills w Karolinie Północnej. Do dziś marka Rifle pozostaje w rodzinnych rękach, a jej siedziba zlokalizowana jest w sercu Toskanii. Studio projektowe mieści się Berberino di Mugello nieopodal Florencji.

Logo marki „Rifle” nawiązuje do drewnianych skrzyń jakimi płynęły towary z ameryki do Włoch.

Rozwój marki

– Strategia rozwoju zakłada przede wszystkim ponowne „wejście” do  świata mody i powrót do silnej pozycji nie tylko na rynkach europejskich. Duże grono klientów w dalszym ciągu pamięta Rifle z czasów dostępności tylko w Pewexach. Dla wielu z nich była to pierwsza para spodni a fakt zakupu za dolary dodatkowo podnosił ich wartość. Dawniej marka była kierowana do klientów w wieku 40-55lat. Dzisiejsza moda rządzi się co raz mniejszym podziałem stąd też wprowadzone zostały do kolekcji produkty przeznaczone dla młodszego klienta. Pozostając w dalszym ciągu marką denimową gdzie znakiem rozpoznawczym są jeansowe spodnie wysokiej jakości w przystępnej cenie – mówi Paweł Woroniecki, Senior Brand manager marki Rifle w agencji modowej GPoland.

Wielu klientów może pamiętać Rifle’a z lat młodości, kiedy skutecznie prowadził ekspansję w Europie. Dziś marka wraca do tamtych lat dzięki połączeniu klasycznych denimowych elementów
z nowoczesnym designem. Kluczową koncepcją kolekcji jest „modern heritage”, czyli nowoczesne podejście do tradycyjnych, ikonicznych produktów proponowanych przez markę lata temu. Sezon jesień-zima 2018 łączy kontrastujące ze sobą trendy.

W kolekcji SS19 zobaczymy wpływy sportowego miejskiego stylu, etnicznych meksykańskich wzorów, militarnych krojów oraz inspiracje latami 80. i 90. Przekrój produktów proponowanych przez Rifle jest bardzo szeroki, od klasycznych t-shirtów, przez jeansy, aż po sukienki i kurtki.

Grupa GPoland

GPoland jest jedną z pierwszych agencji fashion, która stworzyła swój unikatowy model biznesowy. Jest wyłącznym przedstawicielem marek modowych z sektora premium w Polsce. GPoland w swojej ofercie posiada już ponad 70 brandów, w tym m.in: Emporio Armani, Liu Jo, Patrizia Pepe, Pinko, Furla, Calvin Klein, Ralph Lauren, Tom Tailor i wiele innych.

Grupa GPoland działa na rynku modowym od 1993 roku. Głównym celem firmy jest wprowadzanie na polski rynek doskonałej, markowej odzieży i dodatków znanych domów mody. Liczba reprezentowanych firm oraz stałych klientów stale rośnie, a kolejnym etapem GPoland jest stworzenie nowych sieci dystrybucyjnych na terenie Czech, Słowacji, Łotwy, Estonii i Litwy.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY