Teletorium zdradza plany działania do 2020 roku

Wyspa handlowa Teletorium

Przełomowy koncept multimedialnego lokalu opartego na technologii „Wirtualny Sprzedawca” i nowy format wyspy Fashion Point – to najnowsze działania sieci Teletorium, która planuje dynamiczną ekspansję w centrach i galeriach handlowych.

Spółka Teletorium planuje do końca 2020 r. zwiększyć liczbę sklepów do 350 (lokali i wysp). Podstawą tak odważnych planów ekspansji, jak podkreśla zarząd sieci, są zaprezentowane, przełomowe rozwiązania, dodatkowo uatrakcyjniające formułę prowadzenia działalności pod nowym logo firmy.

Wirtualny Sprzedawca – nowy koncept Teletorium

Nieważne czy w lokalu, na wyspie czy w wirtualnym świecie. Teletorium udowadnia, że wszędzie może być lifestylowo, nowocześnie a nawet przełomowo. „Podejdź, zobacz co mam do Twojego telefonu! ” Uśmiechnięte, wirtualne postaci zachęcające do zakupów w punktach Teletorium to Wirtualny Sprzedawca – nowy koncept Teletorium.

– Atrakcyjne wizualnie, minimalistyczne, ale praktyczne wyspy zaprezentowane przez Teletorium wyznaczać będą nowe trendy na rynku retail. Asortyment uporządkowany kategoriami a także kolorystycznie pozwoli zaoszczędzić czas klientów a jakość produktów oraz obsługi przełożą się na ich satysfakcję z zakupu. A więc wrócą – mówi Marek Kaczmarek, Dyrektor Generalny, Członek Zarządu Sieci Teletorium i dodaje:

– Wirtualny Sprzedawca” zadebiutował na pierwszej wyspie z e-kioskiem w „Tarasach Grabiszyńskich” i w Tesco przy ulicy Granicznej we Wrocławiu. Z dniem 1 czerwca rozpoczyna się wdrożenie e-kiosków Wirtualny Sprzedawca w całej Polsce. Pierwsze 10 egzemplarzy wraz z nowymi wyspami przekazane zostaną w tym miesiącu na wyspy w największych miastach Polski. Wdrażanie nowej technologii będzie odbywało się cyklicznie, a cały proces potrwa do czerwca 2019 roku.

Fashion Point od Teletorium

Sieć Teletorium tworzą zarówno salony własne jak i wyspy handlowe. Lokale własne mają od 20 do 40 mkw., wyspa GSM – ok. 8 mkw., a nowy koncept tzw. Fashion Point pozwala na zagospodarowanie prawie każdej wskazanej powierzchni. – Propozycja tej oferty jest tak zorganizowana, aby pasowała do kilku wariantów „zagospodarowania” Teletorium w centrach handlowych. Wpisujemy się w grupę najemców z branży GSM, RTV AGD, a teraz również w sferę „modową” z nowym konceptem Fashion Point – podkreśla Marek Kaczmarek.

Nowe koncepty w nowych lokalizacjach – to główny cel planu rozwoju Teletorium.

Teletorium to ogólnopolska sieć specjalistycznych punktów sprzedaży związanych z branżą GSM. Spółka należy do Grupy Kapitałowej TelForceOne S. A. — jednego z największych producentów i dystrybutorów elektroniki użytkowej w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Działalność firmy obejmuje sprzedaż i serwis telefonów komórkowych oraz sprzedaż akcesoriów GSM i urządzeń mobilnych. Firma obecna jest na rynku od 2004 roku, od roku 2009 działa w nowoczesnym systemie franczyzowym. Na przełomie ostatnich lat sieć Teletorium znacząco się rozwinęła, inwestując w lokalizacje w największych centrach handlowych. Aktualnie posiada ok. 250 punktów sprzedaży. Na ten rok planuje około 50 nowych otwarć.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY