W Magnolia Park uruchomiono „kreatywne podwórko”

Siemacha spot

W Magnolia Park – flagowym centrum zarządzanym przez Multi Poland – otwarto Siemacha Spot. To pierwszy tego typu projekt na Dolnym Śląsku. Multi Poland jest wystawcą Shopping Center Forum CEE Edition.

Magnolia Park jest pierwszym centrum handlowym z portfela Multi Poland, w którym uruchomiono „kreatywne podwórko” nowej generacji dla dzieci i młodzieży. Wrocławski „Spot” uruchomiony przez Stowarzyszenie Siemacha jest pierwszym tego typu projektem na Dolnym Śląsku. Powstał w ścisłej współpracy z Gminą Wrocław i firmą AmRest, która pełni rolę partnera strategicznego przedsięwzięcia.

– Ten koncept wyznacza kierunek dla nowej roli i funkcji galerii handlowych w pejzażu miasta – mówi Barbara Topolska, managing director Central & Eastern Europe w Multi Poland. – To równocześnie najlepszy przykład, jak w wartościowy sposób realizować aktywność firmy w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu. Cieszymy się, że mogliśmy stworzyć odpowiednie możliwości lokalowe do realizacji tego projektu – dodaje.

Kreatywne podwórko dla dzieci i młodzieży

W efekcie bliskiej współpracy i zaangażowania podmiotów współtworzących Siemacha Spot, w centrum handlowym Magnolia Park powstała specjalnie wydzielona, nowocześnie zaprojektowana i doskonale wyposażona przestrzeń, która jest wygodna, bezpieczna i funkcjonalna dla podopiecznych. Wrocławską placówkę wyróżnia m.in. efektowna i nowoczesna aranżacja wnętrz całkowicie odpowiadająca potrzebom dzieci i młodzieży. „Spot” zajmuje lokal na pierwszym piętrze o powierzchni ponad 800 mkw.

– Jesteśmy nowoczesną galerią handlową, która wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów. Nieustannie koncentrujemy się na tym, żeby pod jednym dachem zapewnić najbardziej różnorodną i kompleksową ofertę na Dolnym Śląsku – mówi Małgorzata Słowik, leasing director w Multi Poland. – Otwarcie Siemacha Spot doskonale wpisuje się w te założenia i pozwala utrzymać wypracowaną przez nas pozycję lidera w branży centrów handlowych na Dolnym Śląsku. Oferta Siemacha Spot we Wrocławiu kierowana jest do dzieci i młodzieży w wieku od 7 do 18 lat potrzebujących różnorodnego wsparcia. Z prowadzonych tu zajęć może korzystać nawet 150 młodych ludzi.

Społeczne funkcje centrum handlowego

– To dla nas bardzo ważne, że możemy współtworzyć to unikatowe miejsce, w którym młodzież kreatywnie spędzi czas i będzie mogła rozwijać swoje pasje – mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park. – Obecnie galerie handlowe przejmują coraz więcej funkcji społecznych. Magnolia Park od dawna aktywnie działa na rzecz lokalnej społeczności, tym bardziej cieszymy się, że pierwszy tego typu projekt na Dolnym Śląsku powstał u nas i z naszym udziałem.

Magnolia Park współpracuje stale m.in. z Wrocławskim Hospicjum Dla Dzieci oraz Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu. Jest organizatorem wielu akcji prozdrowotnych, promuje zdrowy tryb życia. Liczy 100 tys. mkw. powierzchni najmu (GLA). Działa tu 250 sklepów, punktów usługowych, kawiarni i restauracji. Klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych.

Siemacha Spot w Magnolia Park  to nowoczesne, dobrze wyposażone „kreatywne podwórko” nowej generacji dla dzieci i młodzieży, w którym najważniejszy akcent pada na spotkanie z drugim człowiekiem. Młodzież może korzystać tu z bogatej oferty warsztatów: edukacyjnych, wychowawczych, muzycznych, artystycznych, multimedialnych oraz z pomocy psychologów. Siemacha Spot we Wrocławiu wyróżnia m.in. efektowna i nowoczesna aranżacja wnętrza urządzonego według światowych standardów. Mieszczą się tu pracownie edukacji humanistycznej, matematyczno-przyrodniczej, rozwoju społecznego, multimedialne, artystyczna, muzyczna, ale też kuchnia oraz przestrzenie wspólne. Pomieszczenia zostały wyposażone w nowoczesne meble edukacyjne typu „active learning”, sprzęt multimedialny, muzyczny i inne akcesoria niezbędne do pracy warsztatowej. Oferta placówki kierowana jest do dzieci i młodzieży w wieku od 7 do 18 lat potrzebujących wielorakiego wsparcia. Dziennie z prowadzonych tu zajęć może skorzystać nawet 150 osób.

Pierwsza placówka edukacyjno-wychowawczą dla dzieci i młodzieży zlokalizowana bezpośrednio w galerii handlowej powstała w 2010 roku w Gemini Park w Tarnowie. W tym samym roku ruszyła także placówka w Bonarka City Center w Krakowi.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY