Posnanię odwiedziło blisko 7 mln klientów

CH Posnania w Poznaniu

– Poza szeroką ofertą handlową i usługową Posnania oferuje szeroki wachlarz usług dedykowanych – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Marek Ćwiek, dyrektor Posnanii.

Spółka Apsys jest zarządcą i deweloperem centrów handlowych w Polsce i we Francji. Flagową inwestycją firmy jest Posnania. Z przedstawicielami Apsys będzie można spotkać się podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2017 CEE Edition na stoisku 3.6.

Retailnet.pl: – Minęło ponad pół roku od otwarcia Posnanii. Czy rzeczywiście ten projekt okazał się być wyjątkowy jak zapowiadano?

Marek Ćwiek: – Zdecydowanie. Posnania to centrum lifestylu, które z założenia wykracza poza sam koncept zakupów. Dzięki zespołowi Apsys Lab stale monitorującemu pomysły i możliwości technologiczne pojawiające się na świecie, otworzyliśmy najnowocześniejszą destynację tego typu w Europie. Przecieramy szlaki dla całej branży, tworząc zgodnie z naszą misją miejsca unikalne, jedyne w swoim rodzaju. Dowodem na jej wyjątkowość jest szereg nagród branżowych przyznanych obiektowi, ale przede wszystkim poziom akceptacji klientów obiektu.

Cechą charakterystyczną Posnanii jest bogata oferta handlowa. 

– Nie można o niej zapominać. To solidna podstawa, na której mogliśmy zbudować wartość dodaną tego miejsca. Posnania to 220 butików, 40 kawiarni i restauracji oraz 40 sklepów średnio i wielkopowierzchniowych. W naszym centrum znalazły się wszystkie znane i lubiane w tym kraju marki handlowe, a dodatkowo swoje sklepy zdecydowali się otworzyć najemcy niewystępujący do tej pory na poznańskim rynku, tacy jak: Forever 21, Likus Concept Store, Rolex, Impressa di Lusso czy Łukasz Jemioł.

Marek Ćwiek, dyrektor Posnanii

Co wyróżnia Posnanię na tle innych centrów handlowych? 

– Poza szeroką ofertą handlową i usługową Posnania oferuje szeroki wachlarz usług dedykowanych. Proponujemy usługi dla wymagających klientów, takie jak Valet Parking – usługa parkowania tradycyjnie dedykowana pięciogwiazdkowym hotelom czy Premium Lounge – przestrzeń wzorowaną na VIPowskich strefach lotniskowych. Wspieramy proces zakupowy naszych klientów poprzez usługę Handsfree Shopping, czyli zakupy bez noszenia i Collect&Try – usługę łączącą świat zakupów online i offline, dzięki której, nasi klienci mogą odebrać u nas rzeczy zamówione w Internecie, przymierzyć je w dedykowanej garderobie, a odesłać zakupy, które nie spełniły ich oczekiwań.

Ponadto Posnania to prawdziwe centrum na miarę XXI wielu ze względu na zastosowanie nowych technologii. Wdrożyliśmy nowatorski system digital signage obejmujący m.in. spektakularne ekrany LED, w tym pierwszy w Europie eliptyczny ekran ledowy, interaktywne ściany video i tablety. Całość połączyło dedykowane oprogramowanie, które może współpracować również z kamerami umożliwiając wykorzystanie rzeczywistości wirtualnej do tworzenia obrazów bazujących na wizerunku klientów i treściach najemców. Wyjątkowa jest również nasza wewnętrzna nawigacja, która dzięki gęstej sieci Access Pointów, bez konieczności instalowania aplikacji, nawiguje z dokładnością do kilku metrów po centrum oraz jego parkingu. Nowe technologie w Posnanii to także zabawa i platforma interakcji z Klientami. Z multimedialnego placu zabaw z interaktywną podłogą ledową, Selfie Pointu czy Selfie Truck, chętnie korzystają u nas całe rodziny. Chciałbym jednocześnie podkreślić, że nowy standard w Posnanii to nie tylko nowatorskie rozwiązania technologiczne. Nasze centrum to miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym. We współpracy z Fundacją Wózkowicze.pl wdrożyliśmy rozwiązania umożliwiające korzystanie z oferty centrum osobom z różnym stopniem niepełnosprawności. Posnania to również jeden z niewielu obiektów handlowych pozwalający na wejście klientom z ich czworonożnymi pupilami.

Chciałbym jednak podkreślić, że nowy standard w Posnanii to nie tylko nowatorskie rozwiązania technologiczne. Nasze centrum to miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym. We współpracy z Fundacją Wózkowicze.pl wdrożyliśmy rozwiązania umożliwiające korzystanie z oferty centrum osobom z różnym stopniem niepełnosprawności. Posnania to również jeden z niewielu obiektów handlowych pozwalający na wejście klientom z ich czworonożnymi pupilami.

Staramy się nie tylko spełniać oczekiwania naszych klientów, ale zaskakiwać ich coraz to nowymi rozwiązaniami, tak aby zasługiwać na miano miejsca wyjątkowego.

Rozwiązania sprzyjające klientom spektakularne otwarcie to dobry start. Jakie wydarzenia planują Państwo w ciągu najbliższych miesięcy?

– Nasze działania marketingowe wyróżnia nie tylko skala, ale także realizacja projektów wyjątkowych. W sezonie letnim chcemy zaprosić naszych klientów na projekt Posnania Playground z koncertami, warsztatami i zabawami dla dużych i małych. Lokalizacja Posnanii dostarcza nam olbrzymich możliwości kreowania stylu życia mieszkańców naszej Poznania. Działaniami udowadniamy, że chcemy ten styl tworzyć, a nie tylko być destynacją zakupową.

Co na to wszystko klienci? Jak odbierają Posnanię?

– Dzisiaj mogę już śmiało powiedzieć, że poznaniacy i mieszkańcy Wielkopolski, pokochali Posnanię. Od otwarcia odwiedziło nas już prawie 7 milionów klientów. Taki poziom odwiedzalności oznacza że statystycznie Posnanię odwiedził już siedem razy każdy mieszkaniec strefy jej odziaływania. To bardzo cieszy i pokazuje, że nie tylko najemcy, ale również klienci uwierzyli w nasz projekt.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY