Ponad 20 brandów gastronomicznych w Galerii Północnej

galeria-polnocna

Już za kilka miesięcy Galeria Północna powita pierwszych klientów, a szeroka oferta nowoczesnego obiektu handlowego na Białołęce ucieszy nie tylko wielbicieli zakupów. Na koneserów dobrego jedzenia i poszukiwaczy nowych smaków czeka ponad dwadzieścia lokali gastronomicznych rozmieszczonych na kilku poziomach galerii.

Obok kultowej kawiarni Starbucks czy restauracji Bierhalle w Galerii Północnej znajdą się także nowe koncepty kulinarne, oferujące dania ze wszystkich stron świata.

Otwarcie Galerii Północnej zbliża się wielkimi krokami. Obiekt będzie pierwszym nowoczesnym, wielkopowierzchniowym centrum handlowym zlokalizowanym na Białołęce. Ponad dwadzieścia restauracji i kawiarni, ciekawe koncepty kulinarne i znane sieciowe marki, które po raz pierwszy pojawią się na północy Warszawy oraz liczne przestrzenie sprzyjające relaksowi.

– Jak wykazały nasze badania, przyjazne miejsce spędzania wolnego czasu oferujące dostęp do szerokiej oferty gastronomicznej to dla ponad połowy mieszkańców Białołęki istotny czynnik zachęcający do wizyty w nowym centrum. Głównie dlatego, że w gęsto zabudowanej dzielnicy brakuje miejsc, gdzie można się spotkać ze znajomymi, zjeść szybki lunch czy spróbować bardziej wyrafinowanej kuchni. Galeria Północna wypełni tę lukę. Projektując food court stawialiśmy więc przede wszystkim na różnorodność i dostęp do popularnych marek, takich jak: Warsztat Kulinarny, Subway, Thai Wook, które nie pojawiły się jeszcze na północy Warszawy. Oferta kulinarna galerii będzie zaspokajała różne gusta, zachęcała mieszkańców do wyjścia z domu i sama w sobie stanowiła doskonały powód do wizyty w Galerii Północnej. Po dobrą kuchnię nie trzeba już będzie jeździć na drugą stronę Wisły – komentuje dla Retailnet Kinga Sistermann, Galeria Północna Leasing Director.

Gastronomia w Galerii Północnej

Dzięki szerokiemu wachlarzowi znanych marek, food court Galerii Północnej ma szansę stać się jednym z najciekawszych miejsc spotkań dla mieszkańców Białołęki i okolic. Obecnie w Galerii Północnej podpisanych jest już ponad dwadzieścia umów najmu z restauracjami i kawiarniami. Część z nich znajdzie się na drugim poziomie galerii w strefie food court, a część restauracji i kawiarni rozmieszczona będzie na pozostałych poziomach obiektu.

Już na ten moment nasz tenant mix pozawala zaspokoić różnorodne kulinarne preferencje klientów. W ofercie Galerii Północnej są kawiarnie, cukiernie, pełnowymiarowe restauracje z daniami obiadowymi, popularne lokale typu fast food oraz modne sushi. Mamy także propozycję dla osób ceniących zrównoważoną, zdrową dietę – podsumowuje ofertę gastronomiczną Kinga Sistermann.

Dzięki Galerii Północnej na Białołęce pojawią się między innymi popularne marki należące do koncernu AmRest – Pizza Hut, Burger King i KFC. Klienci będą mogli skorzystać także z dobrze znanej i lubianej oferty dań sieci McDonald’s, kanapek sieci Subway i tajskiej kuchni oferowanej przez Thai Wok. Wiele emocji w mediach społecznościowych wzbudza pojawienie w Galerii Północnej lokalu popularnej sieci Starbucks. Kawiarnia będzie 16 punktem sieci w Warszawie i pierwszym zlokalizowanym w północnej części miasta.

– Dla osób, które nie wyobrażają sobie dnia bez małej czarnej mamy ofertę kilku lokali serwujących wyśmienitą kawę. Obok Starbucksa w Galerii Północnej pojawi się także między innymi manufaktura Etno Café, serwująca specjalny gatunek kawy sprowadzany od zaprzyjaźnionego plantatora z Etopii – wyjaśnia Kinga Sistermann.

Kawa dostępna będzie także w ofercie  piekarni i bistro Allo Allo. Nowa sieć, nawiązująca do francuskiego „boulangerie”, będzie serwowała świeżo wypiekane pieczywo zarówno na miejscu, jak i na wynos. Chrupiące wypieki dostępne będą od wczesnych godzin porannych. W Galerii Północnej pojawi się także wiele mniejszych lokali, serwujących dania z całego świata. Wśród propozycji lunchowych klienci znajdą m.in. włoskie specjały przygotowane przez Makarun, dania orientalne serwowane przez Sevi Kebab czy restauracje Kuchnia Marche i Olimp, łączące menu polskie ze śródziemnomorskim. Osoby dbające o linię na pewno chętnie sięgną po propozycje z menu Salad Story i koktajle przygotowywane przez punkt sieci Sokołyk. Na wielbicieli słodkości będą zaś czekały znane kawiarnie sieci A.Blikle i Grycan oraz kultowy lokal Dunkin’ Donuts.

– W Galerii Północnej mamy też kilka niespodzianek, związanych z ofertą gastronomiczną. Jedną z nich jest obecność z obiekcie restauracji Bierhalle, która swoje lokale otwiera tylko w najbardziej prestiżowych galeriach handlowych. Specjalnie dla mieszkańców Białołęki Bierhalle przygotowało nowy gatunek piwa o nazwie Północne, które będzie serwowane tylko w Galerii Północnej – dodaje Tomasz Tymiński, Associate Director, JLL.

Kawa z widokiem na Warszawę i strefa dla dzieci

Różnorodność oferty gastronomicznej to jednak nie jedyny element, czyniący z Galerii Północnej doskonałe miejsce na spotkanie czy lunch. Już na etapie projektu firma GTC, inwestor i zarządca galerii, wprowadził szereg rozwiązań, które uczynią obiekt bardziej przyjaznym i otwartym dla klientów.

– Część lokali gastronomicznych będzie miała osobne wejścia od strony ulicy, co pozwoli na funkcjonowanie niezależnie od godzin pracy centrum handlowego. Dzięki temu z oferty piekarni czy kawiarni klienci będą mogli skorzystać już od wczesnych godzin porannych. W ciepłych miesiącach lokale takie, jak Bierhalle, Allo Allo czy Starbucks wystawią także swoje ogródki – komentuje Kinga Sistermann.

W Galerii Północnej nie zabraknie także komfortowych miejsc, w których można będzie zjeść posiłek. Jedną z propozycji jest zielony dach, który w Galerii Północnej będzie pełnił funkcję użytkową. Powierzchnia ponad 5 tys. mkw. zostanie obsadzona naturalną roślinnością oraz wypełniona elementami małej architektury – ławkami, stolikami.

– Białołęka jest młodą dzielnicą z nowoczesną infrastrukturą mieszkaniową, dlatego dużą część naszych klientów będą stanowiły rodziny z dziećmi. Także z myślą o nich przygotowaliśmy szereg udogodnień, dzięki którym wizyta w Galerii Północnej będzie tak samo udana dla maluchów, jak i ich opiekunówdodaje Agnieszka Nowak, Dyrektor Galerii Północnej .

Jednym z najciekawszych rozwiązań jest specjalna strefa dziecka zaaranżowana na terenie food courtu.

– Zaprojektowaliśmy kolorową strefę wyposażoną w mebelki dla starszych maluchów i krzesełka do karmienia dla najmłodszych dzieci,  w której rodziny będą mogły zjeść wspólny lunch czy obiad. Rodzicom udostępnimy kuchenki mikrofalowe i podgrzewacze do butelek, zaś dzieci zajmiemy zabawkami. Myślę, że każdy rodzic doceni możliwość spokojnego zjedzenia obiadu, podczas gdy pociecha będzie zajęta zabawądodaje Agnieszka Nowak.

Otwarcie Galerii Północnej jest planowane na III kw. bieżącego roku. Inwestorem projektu jest spółka GTC.

Obiekt zostanie zaprezentowany podczas Shopping Center Forum 2017 CEE Edition. GTC jest partnerem Forum.

galeria-polnocna

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY