Segment fashion nakręca wyniki HubStyle

hubstyle

Przychody HubStyle, właściciela popularnych marek odzieżowych i dostawcy kontentu internetowego, w pierwszych czterech miesiącach 2017 r. wzrosły o 19 proc. i wyniosły 7,4 mln zł.

HubStyle prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sklepów typu pop-up, multi-showroomu oraz przede wszystkim sklepu internetowego.

W okresie styczeń-kwiecień 2017 r. w kluczowym segmencie odzieżowym sprzedaż wzrosła o 41 proc. HubStyle pracuje nad nowymi kolekcjami dla swoich marek.

W kwietniu 2017 r. przychody całej Grupy HubStyle wzrosły o 3 proc. do poziomu 1,6 mln zł, wobec tego samego miesiąca rok wcześniej. Od początku bieżącego roku Grupa wygenerowała przychody na poziomie 7,4 mln zł, co oznacza 19 proc. wzrost porównując z tym okresem roku poprzedniego.

Segment fashion

Segment sprzedaży odzieży, do którego zalicza się Sugarfree Sp. z o.o. oraz New Fashion Brand Sp. z o.o., w kwietniu 2017 r. wygenerował przychody w wysokości 0,8 mln zł, co oznacza 5 proc. wzrost w porównaniu do analogicznego miesiąca poprzedniego roku. W czterech pierwszych miesiącach bieżącego roku przychody HubStyle w segmencie odzieżowym wzrosły o 41 proc. do poziomu 3,9 mln zł.

– Kwiecień nie sprzyjał nam pod względem pogody, która w tym okresie ma wpływ na naszą sprzedaż. Mimo niesprzyjających warunków odnotowaliśmy dalsze wzrosty – mówi Monika Englicht, Prezes Zarządu HubStyle SA. – W nadchodzących miesiącach spodziewamy się wyższych dynamik sprzedaży, a wsparciem ma być wprowadzenie nowych kolekcji i oryginalnych sukienek – dodaje Prezes.

Segment e-commerce

W segmencie e-commerce, do którego zaliczany jest nowoczesny dostawca kontentu ecommerce’owego, spółka Nokaut.pl, w kwietniu 2017 r. odnotowano przychody w wysokości 0,8 mln zł, co oznacza, że były o 2 proc. wyższe w porównaniu z tym samym miesiącem 2016 r. W czterech miesiącach 2017 r. segment ten wygenerował 3,5 mln zł.

HubStyle będzie koncentrował się na markach Sugarfree i Cardio Bunny, oraz dalej rozwijał je dzięki poszerzeniu głębokości i szerokości oferty produktowej, działaniom marketingowym zwiększającym rozpoznawalność marek, wprowadzaniu dalszych funkcjonalności i ułatwień dla klientów. Strategia zawiera również rozwój skalowalnej infrastruktury e-commerce według najlepszych praktyk na rynku, w celu poprawy efektywności i kluczowych wskaźników biznesowych.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY