Gdański Manhattan podsumowuje 13 lat działalności

ch-manhattan

W ostatnim czasie Gdańskie Centrum Handlowe Manhattan obchodziło jubileusz trzynastych urodzin. Dzięki lokalizacji oraz aktywnemu i efektywnemu zarządzaniu, Manhattan niezmiennie przyciąga klientów, operując na bardzo aktywnym trójmiejskim rynku.

– W ciągu 13 lat Manhattan przeistoczył się nie do poznania. Aby sprostać wyzwaniom co raz bardziej konkurencyjnego rynku i zmieniającym się oczekiwaniom klientom, dokonaliśmy ogromnych zmian zarówno w tenant-mixie, jak i w wyglądzie centrum. W ostatnim czasie zakończyliśmy istotną przebudowę poziomu -1, który zyskał na przestronności i nowoczesności, a już niebawem zaprosimy wszystkich do zupełnie nowych stref odpoczynku i dziecięcej zabawy. Stosujemy najlepsze rynkowe praktyki nie tylko podążając za trendami, ale i wyznaczając nowe standardy – mówi dla Retailnet Jakub Miciński, Asset Manager.

Oferta handlowa CH Manhattan

CH Manhattan korzysta z ogromnego atutu – doskonałej lokalizacji, będąc usytuowanym w samym sercu Wrzeszcza – handlowej dzielnicy Gdańska. Łatwy dostęp do centrum zapewniają klientom nie tylko gęsta sieć arterii komunikacyjnych, ale także wyjątkowo rozwinięta komunikacja tramwajowa, autobusowa i kolejowa, dzięki bliskości szybkiej kolei miejskiej.

– Znaleźliśmy i świetnie zagospodarowaliśmy rynkową niszę. Jesteśmy obiektem spotkań – towarzyskich i biznesowych. Obok topowych marek modowych, doskonale wyniki osiągają najemcy z mocno rozwiniętych kategorii: rozrywkowej, kulturalnej oraz usługowej. Tylko Manhattan może pochwalić się unikalną mediateką, która na ponad 800-metrowej powierzchni przyciąga dziennie ponad 2 tys. klientów. W mixie najemców występuje też Gdańska Szkoła Artystyczna, która kształci kulturalnie i artystycznie dzieci i dorosłych z całego regionu. Postawiliśmy także na sklepy specjalistyczne, w tym sportowe, które oferują asortyment niedostępny nigdzie indziej. Klienci doceniają oryginalność oferty oraz atmosferę wizyty w Manhattanie. W przyjemnej, kameralnej atmosferze odwiedzający mogą zaspokoić wszystkie swoje potrzeby na kompaktowej i przyjaznej przestrzeni, unikając zmęczenia i znużenia, często towarzyszącym zakupom w innych destynacjach – podkreśla Jakub Miciński.

70 marek w ofercie gdańskiego Manhattanu

Gdańskie Centrum Handlowe Manhattan to jeden z pierwszych  nowoczesnych obiektów handlowych w Gdańsku. Otwarte w 2004 roku centrum zlokalizowane jest w samym sercu handlowej dzielnicy Wrzeszcz,  przy al. Grunwaldzkiej – głównej arterii komunikacyjnej Gdańska. Na czterech poziomach znajduje się ponad 70 marek, wśród których znajdują się m.in. Piotr i Paweł, C&A, H&M Kappahl, Promod, Solar, Empik, CCC, Tiger Gym, MK Bowling, Sphinx, Starbucks oraz Mediateka Manhattan. Obiekt oferuje ponad 18,8 tys. mkw. powierzchni handlowej oraz ponad 5,7 tys. mkw. powierzchni biurowej.

Właścicielem i zarządcą obiektu jest Sirius Investments sp. z o.o., działająca w imieniu APN Property Holding. Za wynajem obiektu odpowiedzialny jest Mallson Polska.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY