Sieć 5.10.15. chce otwierać sklepy w miastach powyżej 15 tys. mieszkańców

Sieć sprzedaży liczy obecnie ponad 200 sklepów. W roku 2017 planujemy otwarcia kolejnych salonów – zapowiada w rozmowie z redakcją Retailnet.pl Marek Czupryna, prezes sieci 5.10.15.

Marka 5.10.15. już od niemal 25 lat jest ważnym graczem na rynku odzieży dziecięcej. Sieć to obecnie w dużej mierze sklepy w formule agencyjnej popularnie określanej na rynku jako franczyza. W formule agencyjnej franczyzobiorca tworzy sklep monobrandowy pod logo 5.10.15. w jednolitym koncepcie proponowanym przez firmę i pracuje w nim z towarem dostarczonym przez markę.

– My inwestujemy w towar, ustalamy akcje reklamowe i promocyjne i tym samym, co ważne, ponosimy koszty przecen kiedy nadchodzi czas wyprzedaży. Taki model współpracy łączący w sobie dużą rozpoznawalność naszego brandu 5.10.15. oraz przejmowanie przez nas samych od partnera całej odpowiedzialności za nasz towar jest bardzo dobrze przyjmowany przez rynek – wyjaśnia Marek Czupryna.

Lokalizacje pod nowe sklepy

Firma dzieli się z partnerami całym posiadanym know-how i daje im pełne merytoryczne wsparcie. System jest przygotowany tak, aby dawał możliwość pracy również z partnerami, którzy nie posiadają dużego doświadczenia w biznesie.

Marek Czupryna, prezes sieci 5.10.15

– Naszą wiedzę opieramy na długoletnim doświadczeniu w prowadzeniu sklepów, zarówno własnych jak i franczyzowych. Zainteresowanie posiadaniem sklepu z logo 5.10.15. ze względu na naszą popularność jak i relatywnie niski próg inwestycji cały czas utrzymuje się na niezmiennie wysokim poziomie. Cały czas również zapraszamy do współpracy partnerów z Polski we wszystkich miastach, gdzie nasza marka nie jest jeszcze reprezentowana, a mają one minimum 15 tys. mieszkańców. Mamy dla nich bardzo atrakcyjną ofertę wyposażenia sklepu za 29 990 zł – oferta dotyczy sklepów o pow. do 70 mkw. z jedną standardową witryną. Minimalne wymogi otwarcia z nami lokalu to metraż od ok. 50-60 mkw. i lokalizacja w miejscu o handlowym charakterze – tłumaczy prezes Czupryna.

W zależności od miasta może to być centrum handlowe, ale równie dobrze, gdy jest to centrum miasta lub jedna z jego głównych ulic. W przypadku sklepu mieszczącego się przy ulicy ważne jest, aby był on na parterze i posiadał przynajmniej jedną witrynę.

Nowy branding marki

W tym roku sieć zamierza wprowadzić również zmiany w brandingu. – Z podążania za naszym klientem zrodził się nowy koncept sklepu oraz nowe logo. Nasz nowy koncept stawia na łatwiejszy odbiór wizualny produktu oraz jego lepszą ekspozycję. Nowe monochromatyczne logo marki 5.10.15. łączy naszą tradycję a zarazem jest nowoczesne i proste. Wszystkie te zmiany i nowe kierunki rozwoju naszego konceptu biznesowego są integralną częścią strategii rozwoju marki 5.10.15. Rozwijając cały wachlarz naszej oferty do rynku cały czas obserwujemy naszego konsumenta. Klient i jego potrzeby niezmiennie pozostają dla nas na pierwszym miejscu – kończy Marek Czupryna.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY