Sieć Bacówka kontynuuje ekspansję

bacowka-towary-tradycyjne

– Otworzyliśmy kolejny sklep pod marką Bacówka Towary Tradycyjne, który zlokalizowany jest w Cuprum Arena. W planach mamy następne otwarcia – mówi redakcji Retailnet.pl Dariusz Kucz, dyrektor handlowy sieci sklepów Bacówka Towary Tradycyjne.

Nowy lokal Bacówka Towary Tradycyjne 23 marca dołączył do grona najemców Cuprum Arena w Lubinie. Salon zlokalizowany jest na poziomie 0 i zajmuje powierzchnie 50 mkw.

Kolejne otwarcia

– Obecnie mamy 17 sklepów własnych i 13 w systemie franczyzy. Cały czas rozwijamy sieć. Planujemy otwarcie lokalu w NPark we Wrocławiu, prowadzimy wstępne rozmowy z Pasażem Grunwaldzkim. Negocjujemy warunki z Galerią Północą, krakowską Serenadą oraz Turawa Park Opole – wymienia Dariusz Kucz, dyrektor handlowy sieci sklepów Bacówka Towary Tradycyjne.

Sieć zainteresowana jest lokalami o powierzchni od 50 do 100 mkw. oraz wyspami w centrach handlowych.

W Polsce sieć Bacówka Towary Tradycyjne liczy już 30 sklepów, które zlokalizowane są głównie na południu kraju. Dodatkowo firma prowadzi trzy sklepy za granica: dwa w Wielkiej Brytanii oraz jeden we Francji. Firma rozwija się także w formie franczyzy.

Bacówka Towary Tradycyjne powstała 9 kwietnia 2002 roku w małej miejscowości Rajbrot, 60 km od Krakowa. Podstawową działalnością firmy jest produkcja wędlin klasy premium oraz wyrobów garmażeryjnych. Bacówka posiada też swoją „spiżarnię”, zaopatrzoną w przetwory i nabiał, pochodzące z małych, rodzinnych gospodarstw. Nieustannie pracuje nad poszerzeniem oferty, aby trafić w gust jak największej liczby klientów.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY