Saturn modernizuje salon w Gdyni

30 marca zostanie otwarty w nowej odsłonie salon Saturn zlokalizowany w gdyńskim centrum handlowym Riviera. Działający od 3 lat sklep przeszedł gruntowną modernizację.

W odpowiedzi na zmieniające się potrzeby coraz bardziej mobilnego i zafascynowanego nowymi technologiami społeczeństwa, w wyniku modernizacji, powstała przestrzeń o powierzchni całkowitej ponad 3,2 tys. mkw.

Nowa aranżacja salonu Satrun

Wielkość działów w odnowionym salonie dostosowano do aktualnych trendów. Szczególnie wyeksponowane zostały prezentacje dynamicznie rosnącego segmentu najnowszych urządzeń mobilnych – smartfonów, tabletów, okularów VR, sprzętu dla graczy czy akcesoriów z łącznością Bluetooth. Duża przestrzeń poświęcona została również urządzeniom wspierającym zdrowy styl życia i szeroko rozumianą aktywność jak zegarki sportowe, słuchawki sportowe, urządzenia AGD ułatwiające zdrowe przyrządzanie posiłków oraz ciesząca się coraz większym zainteresowaniem kategoria pojazdów z napędem elektrycznym.

200 marketów Saturn w 5 krajach

– Chcemy pozytywnie zaskakiwać naszych klientów i dołożyliśmy wszelkich starań, aby zakupy w nowym wnętrzu były dla nich jeszcze większą przyjemnością. W związku z postępem technologicznym obserwujemy zmianę stylu życia i wkraczanie technologii w nowe obszary. Zmiany te znalazły odzwierciedlenie zarówno w nowej aranżacji wnętrza, formie prezentacji, jak i proponowanej ofercie produktowej. Jestem przekonany, że wizyta w naszym sklepie będzie tak samo inspirująca  dla pasjonatów nowinek technologicznych, jak i użytkowników szeroko rozumianej elektroniki użytkowej – komentuje zmiany Piotr Woźniak, dyrektor marketu Saturn Gdynia.

Saturn to ceniona marka sklepów z elektroniką użytkową, należąca do holdingu MediaMarktSaturn. W Polsce pierwsze sklepy powstały w 2004 roku. Obecnie Saturn dysponuje ponad 200 marketami w 5 krajach, z czego w Polsce zlokalizowanych jest 21 oraz 3 sklepy z technologiami mobilnymi Saturn Connect.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY