Denny’s wchodzi do Polski

Denny’s, sieć restauracji typu casual dining, wchodzi do Polski. Firma udzieli licencji franczyzowej na tutejszy rozwój. Franczyzodawca amerykańskiej marki Denny’s przyjedzie 29-30 września do Warszawy spotkać się z potencjalnymi franczyzobiorcami. Sieć szuka partnera, który poprowadzi jej rozwój w Polsce.

– Polska jest mocnym krajem w Europie ze stabilnym wzrostem PKB. O dojrzałości rynku świadczy również tutejsza obecność wielu innych amerykańskich firm. Uważamy, że to dobry czas na wejście marki Denny`s do Polski. Rynek jest chłonny i nadal otwarty na nowe koncepty, pod warunkiem, że spełniają oczekiwania klientów – mówi William Edwards, przedstawiciel firmy Denny`s na międzynarodowym rynku.

Zasięg sieci Denny`s ma być szeroki. Firma chce otwierać swoje placówki na lotniskach, w kampusach uniwersyteckich, w centrach handlowych i w formie tradycyjnych restauracji przy ulicach. Restauracje Denny`s będą otwierane w miejscach o dużym natężeniu ruchu.

– Ofertę kierujemy do każdego rodzaju klienta – rodzin z dziećmi, do młodzieży, dorosłych oraz seniorów. Świadczy o tym również całodobowa praca lokali, z menu dopasowanym do pory dnia. Serwujemy śniadania, obiady, kolacje oraz dania „nocne”. W naszej karcie są także napoje alkoholowe oraz pozycje nawiązujące do lokalnej kuchni. Polskim klientom również zaoferujemy coś z tradycyjnych smaków – mówi Williams Edwards.

Obecnie amerykańska sieć szuka partnera, który poprowadzi jej rozwój w Polsce. Współpraca będzie oparta na zasadzie franczyzy. Inwestorem może zostać firma, będąca już franczyzobiorcą innych konceptów gastronomicznych z USA.

Polska jest jednym z czterech krajów w Europie, gdzie planuje zadebiutować amerykańska sieć. Należy do nich Wielka Brytania, Włochy i Hiszpania. Jest to tym bardziej ważne wydarzenie dla firmy Denny`s ponieważ, po raz pierwszy w swojej 63-letniej historii istnienia, marka planuje wejście na europejski rynek.

Denny`s jest największą na świecie siecią restauracji typu casual dining. Według rankingu Entrepreneur należy również do grupy 10 najlepszych konceptów franczyzowych na świecie.

Obecnie posiada ponad 1,7 tys. restauracji w USA i 13 innych krajach. Dodatkowo w Japonii działa 400 restauracji Denny’s. Sieć obsługuje 32 mln klientów miesięcznie. Firma funkcjonuje na rynku 63 lata (założona w 1953 roku) i jest notowana na giełdzie NASDAQ (symbol DENN).

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY