Galeria Rondo Wiatraczna skomercjalizowana w ponad 50 proc.

rondo-wiatraczna

Postępują prace przy budowie i komercjalizacji Galerii Rondo Wiatraczna w Warszawie. Po czterech miesiącach od rozpoczęcia budowy, a na półtora roku przed otwarciem poziom komercjalizacji galerii osiągnął 50 proc.

– Potencjał projektu doceniają najemcy. W zaledwie cztery miesiące udało nam się pozyskać najemców dla niemal wszystkich powierzchni zlokalizowanych na parterze centrum a dla ponad 70 proc. na I piętrze prowadzimy zaawansowane rozmowy  – mówi Elżbieta Kowalczyk, dyrektor ds. najmu w firmie Dantex, odpowiedzialna za komercjalizację projektu.

W ostatnim czasie grono najemców poszerzyli m.in. Rossmann, Mc Donald’s, Millennium Bank, Grycan, In medio, Dunkin’ Donuts, Świat Książki, Apteka Ziko, Restauracje Olimp, Costa Coffee, Ziaja i wielu innych. Trzon Galerii stanowić będzie supermarket spożywczy Społem o powierzchni 2,5 tys. mkw.

– Dbamy o zróżnicowany tenant mix a dobierając najemców kładziemy duży nacisk na to by odpowiadali oni założonemu charakterowi projektu jakim jest convenience center – dodaje Elżbieta Kowalczyk.

Przypomnijmy, budowa centrum rozpoczęła się wiosną 2016 roku. Projekt powstaje w  jednym z najbardziej rozpoznawalnych miejsc na handlowej mapie stolicy, na terenie znanego wszystkim warszawiakom Universamu Grochów, u zbiegu ulic Grochowskiej, Alei Stanów Zjednoczonych oraz Alei Waszyngtona. Łącząc funkcje mieszkalno-handlowo-biurowe przywróci handlową tradycję tego miejsca.

Planowane otwarcie Centrum przypada na I kwartał 2018 r. W obiekcie zaplanowano ponad 11 tys. mkw. powierzchni handlowej na dwóch poziomach. Galeria dysponować będzie parkingiem podziemnym na ok. 160 miejsc postojowych.

Dantex zaprezentuje Galerię Rondo Wiatraczna podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2016 przy stoisku 6.7

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY