HubStyle sprzedaż w lipcu ponad trzykrotnie wyższa

hubstyle

Właściciel odnotował w lipcu w segmencie sprzedaży odzieży przychody na poziomie 1 329 tys. zł – oznacza to ponad trzykrotny wzrost w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku.

W lipcu przychody ze sprzedaży w segmencie modowym HubStyle, do którego zalicza się Sugarfree Sp. z o.o. oraz New Fashion Brand Sp. z o.o., wyniosły 1 329 tys. zł, co oznacza wzrost o  226 proc., w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku, oraz o 1,4 proc. względem czerwca 2016 r.

-Sukcesywny wzrost sprzedaży w segmencie sprzedaży odzieży świadczy o tym, że przyjęta przez nas strategia bardzo dobrze sprawdza się. Osiągnięte w lipcu wyniki cieszą, szczególnie mając na uwadze sezonową specyfikę miesięcy wakacyjnych. – powiedziała Monika Englicht, Prezes Zarządu HubStyle SA.

Według informacji pozyskanych przezreakcję evigo.pl, sklepy stacjonarne spółki przynoszą 10 proc. jej przychodu. W najbliższych planach jest otwarcie nowego showroomu.

Wzrost dzięki rosnącemu e-commerce

Wzrost sprzedaży jest zasługą wysokiej dynamiki sprzedaży odzieży przez sklepy internetowe Grupy HubStyle, mimo specyficznego okresu wakacyjnego, w którym w kanałach sprzedaży
e-commerce tradycyjnie notowane są spadki. Dodatkowo pozytywnie na przychody wpływa sprzedaż bestsellerów – w zależności od potrzeb Grupa zwiększa ich dostępność.

Spółka podała również dane dotyczące przychodów wygenerowanych w segmencie e-commerce, do którego zaliczana jest spółka Nokaut.pl, dostawca treści na potrzeby e-commerce. W lipcu wyniosły one 655 tys. zł i były niższe od przychodów osiągniętych w lipcu 2015 roku o około 11 proc. Na spadek obrotów wpływ miał sezonowo mniejszy ruch internetowy. Zgodnie z przyjętą strategią, Grupa HubStyle obecnie koncentruje się na segmencie modowym i budowie portfolio silnych, dobrze rozpoznawalnych odzieżowych marek własnych.

73 proc. wzrostu przychodów

Wstępne skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży osiągnięte w lipcu 2016 roku przez Grupę Kapitałową HubStyle wyniosły około 1 984 tys. zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lipcu 2015 roku o około 73 procent.

Obecnie portfolio Grupy tworzy pięć brandów. Spółka Sugarfree Sp. z o.o. oferuje damskie sukienki na każdą okazję – to najbardziej rozwinięty koncept modowy HubStyle z silną pozycją na rynku. Cztery kolejne marki rozwijane są w ramach inkubatora modowego New Fashion Brand: Cardio Bunny to kobiece ubrania sportowe, Emente – marka premium oferująca unikatowy asortyment damskiej odzieży, Kragelman – pierwsza marka w portfolio HubStyle skierowana do nowoczesnych mężczyzn oraz Freakylicks skupiająca się na modzie ulicznej.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY